Turisticna Agencija Levanta, tel: 040 270 008

Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI – veljajo od 1.7.2016

1. SPLOŠNA DOLOÄŒILA

Ti splošni pogoji in navodila za turistične aranžmaje so sestavni del pogodbe oziroma
napotnice/voucherja, ki jo skleneta TA LEVANTA oziroma
pooblašÄena agencija in potnik, ki se prijavlja za določen turistični aranžma.
Splošni pogoji veljajo le za turistične aranžmaje, ki jih organizira LEVANTA,
V kolikor je v posameznem programu glede katere koli točke teh splošnih pogojev določeno
drugače, velja določilo oziroma navedba v programu.
Z določili Splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani www.levanta.si ter
poslovalnici TA LEVANTA.
Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo, nakup in plačilo
turističnega aranžmaja ali druge storitve TA LEVANTA in se nanjo nanašajo navedeni splošni pogoji.
2. PRIJAVA
Potnik se lahko prijavi na turistični aranžma, ki ga organizira LEVANTA, v agenciji LEVANTA,
preko internetne oziroma telefonske prodaje ali pooblašÄene agencije.
Plačilo ali delno plačilo turističnega aranžmaja velja kot prijava. Pogoji plačila so sestavni del
turističnega aranžmaja.
Ob prijavi je potnik dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva
program potovanja. V primeru, da potnik ob prijavi ne
navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, ki lahko nastanejo
zaradi napačnih podatkov.
Od prijave lahko potnik odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.

Zavezujoča prijava se nanaša tako na potnika samega kot tudi na ostale udeležence, v korist
katerih potnik sklepa pogodbo z Levanto.
3. PLAÄŒILO
Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri blagajni Levante ali pooblašÄeni
agenciji oziroma, ko Levanta prejme plačilo na svoj transakcijski račun.  V primeru neplačila
ali nepravočasnega plačila akontacije se šteje, da je rezervacija stornirana oziroma
odpovedana. Rezervacija je potrjena šele, ko Levanta prejme plačilo akontacije. S plačilom
akontacije potnik izrazi sprejem ponudbe, zaradi česar se dana pisna ponudba šteje kot
pogodba. Preostali del cene turističnega aranžmaja plača potnik najmanj 14 dni
pred začetkom potovanja oziroma, kakor je navedeno v programu. V kolikor pa je datum
odhoda krajši od 14 dni, mora biti rezervacija takoj v celoti poravnana. V primeru, da potnik
ali njegovo prijavno mesto preostalega dela cene turističnega aranžmaja ne plača do začetka
potovanja niti na dan odhoda, se šteje, da je odpovedal turistični aranžma (na dan odhoda) in
se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega aranžmaja teh splošnih
pogojev.
Potnik lahko prejme napotnico/voucher šele po celotnem plačilu turističnega

aranžmaja. Potnik je ob odhodu dolžan predložiti vodji potovanja dokument o plačanem
turističnem aranžmaju (napotnica/voucher ali/in potrdilo o vplačilu), v nasprotnem primeru
vodja potovanja potnika ne sprejme na potovanje.
Kadar za potnika turistični aranžma rezervira pooblašÄena turistična agencija, veljajo vsa
določila iz te točke, smiselno tudi za pooblašÄeno turistično agencijo, v kolikor ni v
medsebojni pogodbi s pooblašÄeno turistično agencijo dogovorjeno drugače.
4. CENE
Cene potovanja so določene s programom potovanja ali letovanja ter veljajo od dneva objave
programa. Levanta si pridržuje pravico do spremembe cene zaradi sprememb v menjalniškem
tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja, v skladu z
Obligacijskim zakonikom, Zakonom o varstvu potrošnikov in predpisi, ki so veljavni v
Republiki Sloveniji. Cena turističnega aranžmaja se sme zvišati najpozneje do dvajsetega dne
pred zaćetkom potovanja. ÄŒe zvišanje dogovorjene cene preseže deset odstotkov, lahko potnik
odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru ima potnik pravico do
povračila vplačanega zneska brez pravice do nadomestila škode in morebitnih stroškov
vizuma, zavarovanja, cepljenja in podobnih stroškov.
O morebitni spremembi cene potovanja Levanta potnika obvesti.
Levanta lahko v programu določi, da potnik plača storitve, ki bodo opravljene na kraju samem.
V tem primeru Levanta ne nastopa kot organizator, pa tudi ne kot posrednik, ampak zgolj kot
informator. V tem primeru potnik uveljavlja vse reklamacije na kraju samem.
5. POSEBNE STORITVE
Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega aranžmaja
(enoposteljna soba, posebna prehrana, opcijski dodatni izleti ipd.) ali so za njih v programu
predvidena doplačila (vizumi, letališke pristojbine ipd.), zato jih potnik plača posebej,
razen če ni v programu določeno drugače. V primeru, da so k posameznemu turističnemu
aranžmaju razpisane posebne oziroma dodatne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah
ob prijavi, doplača pa jih k ceni turističnega aranžmaja.
6. POTNIKOVA SPREMEMBA TURISTIČNEGA ARANŽMAJA
Potnik lahko po sklenitvi pogodbe, kjer je rezerviral turistični aranžma, do 48 ur pred
odhodom, spremeni ime ali število potnikov, namestitev, storitev ali datum potovanja, vendar
le pod pogojem, da je taka sprememba možna brez odpovedi turističnega aranžmaja. V
primeru spremembe Levanta potniku zaračuna administrativne stroške v višini 20,00 EUR,

v primerih, ko so stroški višji, predvsem kadar turistični aranžma obsega tudi
organiziran prevoz, pa zahteva povrnitev dejanskih stroškov.
Kot sprememba turističnega aranžmaja se smatra vsaka sprememba, ki povzroči izpis nove
pogodbe oz. napotnice/voucherja. V primeru spremembe se upoštevajo prodajne cene, ki
veljajo na dan spremembe. Sprememba turističnega aranžmaja, ki ne zahteva izpisa nove
pogodbe oz. napotnice/voucherja, se ne zaračunava.
V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po
programu, ki je sestavni del pogodbe z Levanto, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe
med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem
povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to
obstajali razlogi s strani Levante zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice
zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene.
7. POTNIKOVA ODPOVED TURISTICNEGA ARANŽMAJA
Potnik ima pravico do odpovedi turisticnega aranžmaja v poslovalnici, kjer se je prijavil.
Potnik mora turisticni aranžma odpovedati pisno, praviloma z osebnim obiskom v
poslovalnici, kjer se je prijavil, ter vrniti vse morebiti že prejete dokumente. Ob odpovedi
mora potnik podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi prodajni referent. V
primeru, da potnik zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, da potnik ni odpovedal
turisticnega aranžmaja.
V kolikor potnik odpove turisticni aranžma po elektronski pošti (v tem primeru ne podpiše
odpovednega dokumenta) na delovni dan do 18.00 ure, se šteje, da je odpovedal turistični
aranžma na dan, ko je bilo poslano elektronsko sporočilo. V primeru, da pošlje odpoved po
elektronski pošti po 18.00 uri, se šteje, da je odpovedal turistični aranžma naslednji delovni
dan.
V kolikor potnik odpove turistični aranžma na svojo željo, je upravičen do povračila

določenega dela vplačanega zneska. Višina vračila je odvisna od časa, v katerem je potnik
odpovedal turistični aranžma.
Stroški odpovedi turisticnega aranžmaja za potnika so:
• odpoved do 30 dni pred odhodom – 10 % od cene turisticnega aranžmaja;
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom – 20 % od cene turisticnega aranžmaja;
• odpoved od 21 do 15 dni pred odhodom – 40 % od cene turisticnega aranžmaja;
• odpoved od 14 do 8 dni pred odhodom – 50 % od cene turisticnega aranžmaja;
• odpoved od 7 do 2 dni pred dnevom odhoda – 80 % od cene turisticnega aranžmaja;
• odpoved 1 dan pred odhodom ali na dan odhoda ali neudeležba brez odpovedi 100 % od cene turisticnega   aranžmaja.
Višino stroškov ob odpovedi zaracunava Levanta v odstotkih od celotne cene turisticnega

aranžmaja, ne glede na to, kolikšen delež je bil placan do dneva odpovedi.
Višina stroškov odpovedi turisticnega aranžmaja, kadar Levanta ni organizator potovanja, je
dolocena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.
Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo s pisno izjavo o prekinitvi.
Ce potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povracila stroškov
ali kupnine, ne delno ne v celoti.
Levanta  lahko zavrne napotnico oziroma voucher osebe, ki
je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, droge ali drugih tovrstnih substanc, predvsem
kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe in drugih udeležencev.
Levanta v tem primeru smatra, da je potnik odpovedal turistični aranžma na dan odhoda in
ravna po določilih o potnikovi odpovedi. Levanta bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti
oziroma med trajanjem izvajanja programa povzročil potnik pod vplivom alkohola, droge ali
drugih tovrstnih substanc.
8. ZAVAROVANJE ODPOVEDI TURISTICNEGA ARANZMAJA
Levanta ima sklenjeno pogodbo za zavarovanje odpovedi turisticnega aranzmaja, kjer lahko

potnik sklene zavarovanje turisticnega aranzmaja.
Zavarovanje je veljavno samo, ce je premija placana v celoti ob sklenitvi zavarovanja.
Potek reševanja škodnega primera in cas reševanja škodnega primera je v pristojnosti
zavarovalnice, preko katere je sklenjeno zavarovanje.
V kolikor je organizator turisticnega aranzmaja druga turisticna agencija, se lahko potnik
odloci za zavarovanje odpovedi turisticnega aranžmaja pri Levanti ali v skladu s splošnimi
pogoji drugega organizatorja turisticnega aranzmaja.
9. DOPLACILO ZA PRIMER ODPOVEDI TURISTICNEGA ARANAZMAJA (ODPOVEDNI RIZIKO)
Vsak potnik lahko ob rezervaciji turisticnega aranzmaja, katerega organizator je Levanta
doplaca za primer odpovedi turisticnega aranzmaja, ce nastopijo:
 • smrt, nesreca ali nepricakovano poslabšanje zdravstvenega stanja;
  • hujša nesreca ali smrt ozjih svojcev, kar zavarovancu onemogoca potovanje.
Višina doplacila  znaša od 4,03 % vrednosti celotnega aranzmaja oz. najmanj 10 €.
Premijska stopnja
do 2 oseb 4,03 %
3-5 oseb 4,22 %
ve? kot 5 oseb 4,42 %
Ne glede na doplacilo za primer odpovedi turisticnega aranzmaja ima Levanta v primeru
potnikove odpovedi pravico do povrnitve administrativnih stroškov v višini vplacanega
doplacila za primer odpovedi turisticnega aranzmaja.
Potnik mora potovanje odpovedati pisno in z ustreznim dokazilom, in sicer najkasneje do
odhoda na potovanje; v nasprotnem primeru nima pravice do uveljavljanja vracila na
podlagi doplacila za primer odpovedi turisticnega aranzmaja.
Zahtevka za vracilo  ni mogoce uveljavljati po datumu zacetka potovanja, kakor tudi ne za
cas neizkorišcenega dela potovanja.
Šteje se, da potnik potovanja ni pricel oziroma da je odstopil od pogodbe, kadar potnika ne
sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnih koli
razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede na to, ali se je to zgodilo
med potovanjem ali na zacetku potovanja. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso
povzroceno škodo in ne more uveljavljati nobenih vracil na podlagi doplacila za primer
odpovedi turisticnega aranzmaja.
V primeru, da potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe zaradi dokumentirane višje sile, ki je ni mogel predvideti ali se ji izogniti v casu pred podpisom pogodbe o potovanju, ter ima o tem ustrezne veljavne uradne dokumente, pa ni doplacal za primer odpovedi turisticnega aranzmaja, ima Levanta pravico do povracila vseh svojih ze nastalih stroškov, kakor tudi vseh tistih, ki z odpovedjo potovanja nastanejo. Levanta morebitno razliko vrne potniku.
10. ODPOVED TURISTICNEGA ARANZMAJA ALI SPREMEMBA PROGRAMA
Levanta si pridržuje pravico, da na podlagi veljavnih zakonskih predpisov odpove potovanje
najkasneje 8 dni pred odhodom, če se ne prijavi potrebno število potnikov. V kolikor v
programu ni navedeno drugače, velja za najmanjše število potnikov pri določenem
prometnem sredstvu naslednje:
• za izlete z avtobusom najmanj 30 potnikov;
• za izlete na rednih letalskih progah po Evropi najmanj 20 potnikov;
• za izlete s posebnimi letali, vlaki in ladjami ;
• (trajekti, hidrogliserji ipd.) najmanj 80 % zasedenih sedežev.
Prav tako si Levanta pridržuje pravico popolnoma ali delno odstopiti od pogodbe, ne da bi
morala potniku povrniti škodo, če pred izpolnjevanjem pogodbe ali med tem nastanejo izredne
okolišÄine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, niti se jim izogniti ali jih odvrniti, za Levanto pa so
te okolišÄine utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi bile takrat znane.
Levanta si pridržuje pravico do spremembe dneva, časa in kraja odhoda na potovanje, če se

spremeni letalski ali ladijski vozni red ali pa zaradi nepredvidene višje sile. Prav tako lahko
spremeni tudi smer potovanja, če se spremenijo bistveni pogoji potovanja (spremenjen vozni
red, elementarne nesreče, nezanesljiv položaj na nekem območju itd.), na katere Levanta ne
more vplivati, brez posebne odškodnine. V teh primerih se Levanta ravna v skladu z veljavnimi
predpisi v mednarodnem potniškem prometu.
Levanta lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od

potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Levanto, predvsem, če se
ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti
oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Levante.
V primeru, da Levanta odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane
cene aranžmaja. V primeru Levantine odpovedi potovanja potnik nima pravice do povračila
stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi se potovalo, ali
stroškov cepljenj, ki so bila s programom zahtevana. O kakršni koli naknadni spremembi
programa Levanta potnika obvesti nemudoma.
Levanta ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa,
ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da stanje na kraju samem Levanti ne
dopušÄa namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Levanta potnika namesti v istem kraju
v drug objekt enake ali višje kategorije.
Organizator programa ima pravico do spremembe programa zaradi izrednih okolišÄin, ki jih ni

možno predvideti, se jim izogniti ali jih kako drugače preprečiti. Letalski prevoznik si
pridržuje pravico do spremembe voznega reda, tudi tik pred odhodom, vendar mora
biti potnik o tem kljub temu pravočasno obvešÄen. Odhod je lahko tudi popoldne oziroma
pozno zvečer in povratek zjutraj. V vsakem primeru pa se dan odhoda in dan povratka štejeta
kot dneva potovanja.
Hotelir ob prihodih v poznih večernih urah ni dolžan potniku nuditi večerje. Storitve, ki jih je
potnik rezerviral, veljajo samo v času bivanja v namembnem kraju in objektu. Kadar potnik
odpotuje domov v jutranjih urah, mu kljub plačanemu polpenzionu, polnem penzionu ali all
inclusivu odpade pravica do povračila za zajtrk, kosilo ali večerjo. Po mednarodnih običajih
se obrok na letalu lahko šteje kot del rezervirane ponudbe.
11. NAMESTITEV
Praviloma je gost dolžan izprazniti sobo do 10. ure zjutraj oziroma se lahko v sobo vseli po 14. uri.
V primeru spremembe namestitve je organizator dolžan gosta namestiti v objektu iste ali višje
kategorije. Za hišni red ali spremembe hišnega reda Levanta ne odgovarja v nobenem primeru,
potnik pa se je vedno dolžan ravnati v skladu s hišnim redom.
12. SOBE
Če potnik pri rezervaciji ni doplačal sobe s posebnimi značilnostmi (pogled na morje, balkon,
udobje, lega, orientacija, določeno nadstropje itd.), bo nastanjen v eni od sob, ki so uradno
registrirane za izdajanje gostom v dotičnem hotelu. Slike sob v katalogu in na spletni strani so
le primeri sob.
Razdelitev sob je v pristojnosti hotelirjev, organizator potovanja nima pri tem nobenega
vpliva, potnikove želje lahko posreduje naprej, ne more pa zagotoviti, da bodo le-te tudi
izpolnjene. Pri nastanitvi v enoposteljni sobi mora potnik upoštevati, da le-ta po navadi ne
ustreza standardu dvoposteljne sobe, da je majhna in ima slabšo lego.
Pri nastanitvi v sobi z oznako 1/2+1 ali 1/2+2 mora potnik upoštevati, da gre največkrat
dejansko za dvoposteljno sobo z enim ali dvema dodatnima ležišÄema, pri čemer nastanitev
tretje oziroma četrte osebe ne ustreza standardu nastanitve ostalih dveh oseb. Po navadi gre
za zložljivo posteljo ali kavč, ki po velikosti in udobju ni enaka normalni postelji in je
primerna za otroke. Potnik naj tudi upošteva, da zložljiva postelja nekoliko omeji gibanje v
sobi.
Število sob tipa 1/2+1 ali 1/2+2, kjer ima en otrok do določenega leta starosti brezplačno

bivanje, je omejeno. Potnik je ob rezervaciji turističnega aranžmaja seznanjen z dejansko
razpoložljivostjo teh sob. V kolikor Levanta naknadno pridobi dodatne sobe tipa 1/2+1
ali 1/2+2, veljajo za te dodatne sobe drugačni popusti, s katerimi je potnik seznanjen ob
rezervaciji. Višina popusta je odvisna od hotela.
13. KATEGORIZACIJA OBJEKTOV
Kategorizacije namestitvenih objektov so lokalne oziroma nacionalne kategorizacije in ne
kategorizacije Levante, zato Levanta zanje ne odgovarja.
Levanta lahko ob posameznem objektu poda svojo oceno, ki je le informativne narave in je
posebej označeno, da gre za oceno Levante.
14. POTOVALNI DOKUMENTI
Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven in

ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo.
Potnik potrebuje za potovanje v Egipt, Turčijo, na Ciper in v Tunizijo potni list, ki je veljaven
še vsaj 6 mesecev od dneva povratka iz letovanja.
V primeru, da posamezne države pogojujejo vstop v državo z določeno časovno veljavnostjo
potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je potnik dolžan na časovno
veljavnost svojih potovalnih dokumentov paziti sam in Levanta za morebitne neprijetnosti ali
prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.
Potnik si je dolžan pred potovanjem oziroma do roka, ki je določen v programu, pridobiti
vizume za države v katere potuje in opraviti cepljenja, ki so za te države zahtevana. Če potnik
teh obveznosti ne izpolni, ravna Levanta po določilih, ki se nanašajo na potnikovo
odpoved potovanja. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam.
Šteje se, da si potnik vizum ureja sam, kadar Levanti ne dostavi potrebnih dokumentov za ureditev vizuma v

roku, ki je določen v programu ali ponudbi.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni) je potnik ob
prijavi dolžan posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja ali letovanja, ki jih prijavlja.
Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci
potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi
zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne
stroške ali prekinitev potovanja, za vse nastale stroške udeležencem potovanja
odgovarja zgolj potnik sam.
15. CARINSKI PREDPISI
Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi
vseh drugih držav, v katere in skozi katere potuje. ÄŒe zaradi nespoštovanja predpisov potnik
potovanja ne bi mogel nadaljevati, nosi sam vse posledice in stroške, ki v zvezi s tem
nastanejo njemu, sopotnikom, Levanti in drugim.
16. ZDRAVSTVENI PREDPISI
V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si
mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo – rumeno knjižico, v katero so vpisana
opravljena cepljenja. Levanta ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo
prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v
katero vstopa, ali programa, na katerega se je prijavil, kakor tudi ne za stroške, povezane z le-tem.
17. OBVESTILA PRED ODHODOM
V primeru letalskega prevoza prejme potnik obvestilo najkasneje 3 dni
pred odhodom. V primeru spremembe datuma in ure odhoda potnik prejme
obvestilo najkasneje 3 dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln
ali nepravilen naslov za namen izpolnitve napotnice/voucherja ali pogodbe, nosi potnik.
18. PRTLJAGA
Za prevoz prtljage niso odgovorni organizator, agent ali posrednik, ti ne odgovarjajo za

uničeno ali izgubljeno prtljago, prav tako tudi ne za krajo prtljage in drugih dragocenosti v
hotelu. Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali
hotel. Za prevoz posebne prtljage, kot so kolo, surf, golf oprema itd. mora potnik prevozniku
plačati doplačilo, in sicer po navadi ob odhodu direktno na letališÄu. V vsakem primeru je
obvezno prevoz tovrstne prtljage najaviti že ob prijavi, letalski prevoznik pa si zaradi omejene
kapacitete vseeno v vsakem primeru pridržuje pravico do zavrnitve prevoza tovrstne prtljage.
Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.
Prevoz prtljage do določene teže, ki jo določa prevoznik, je brezplačen.
Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po
določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v
ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega ali cestnega prevoznika.
Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.
Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna izključno letalska družba, na podlagi
predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu.
V primeru izgube prtljage potnik izpolni obrazec PIR letalske družbe, ki je opravila prevoz,
ter izpolnjenega preda predstavniku letalske družbe, en izvod pa zadrži zase. Na podlagi
obrazca mu letalska družba izplača odškodnino, po predpisih, ki veljajo v mednarodnem
potniškem prometu.
Levanta ne odgovarja za krajo ali poškodovanje potnikove prtljage oziroma drugih osebnih
stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.)
in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Osebne stvari oziroma vrednejše predmete
lahko gostje shranijo v hotelskem sefu ali na recepciji.

19. PARKIRNI PROSTORI IN PARKIRANJE

Večina hotelov svojim gostom omogoča parkiranje za osebni avto. ParkirišÄe in morebitno
plačilo nista sestavni del turističnega aranžmaja, zato je potnik zanju dolžan poskrbeti sam. V
primeru plačila parkirnine na mestu samem jo je potnik dolžan poravnati. Levanta ne odgovarja
za poškodbe ali odtujitev avtomobila.
20. TOÄŒNOST PREVOZNIKOV
Levanta ne odgovarja za točnost prevozov v kopenskem, morskem in letalskem prevozu, kadar

se le-ta opravlja z javnimi prevoznimi sredstvi, na rednih ali izrednih potniških prevozih, plovbah ali poletih.
Odgovornost prevoznikov je ustrezno določena v pogodbi med potnikom in prevoznikom, ki
stopi v veljavo z uporabo prevoznega sredstva. Levanta ne odgovarja za materialno ali
nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza oziroma
prevoznega sredstva.
21. IZGUBA DOKUMENTOV

V kolikor potnik na potovanju izgubi dokumente ali so mu ukradeni in so nepogrešljivi za
nadaljnje potovanje ali povratek v domovino, si mora na lastne stroške priskrbeti nove
dokumente. Pri urejanju formalnosti v zvezi s tem se potnik lahko za nasvete in pomoč obrne
na agencijo Levanta.
V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni
upravičen do kakršnega koli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.
22. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, Levante ne obvezujejo bolj kot navedbe v
programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno štejejo za veljavne: pisna ponudba, pisna
informacija ali pisna razlaga.
Fotografije, objavljene na internetu in v reklamnih materialih, katerih vsebina je animacijske
narave in jih Levanti posredujejo potniki z željo, da se objavijo, so informativne narave, zato
Levanta ne jamči za popolnost ali verodostojnost podatkov ter izgled teh fotografij.
23. REKLAMACIJE

Potnik oziroma gost je dolžan reklamirati uslugo ali storitev na kraju samem in o tem obvestiti

agencijo Levanta. V kolikor potnik reklamacije ne more rešiti, je
dolžan od predstavnika oziroma receptorja zahtevati pisno potrditev zahtevanih
pomanjkljivosti ali jih zapisati v knjigo pritožb. Na osnovi le-teh lahko vloži
reklamacijo najkasneje v 2 mesecih po končanem potovanju oziroma letovanju, sicer se
reklamacija ne upošteva.
V primeru, da potnik ni reklamiral napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil
Levante ali receptorja, se šteje, da se je potnik strinjal s
tako opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z
zahtevo po znižanju cene storitve oziroma plačilu škode.
Potnik je dolžan pri odpravljanju vzroka reklamacije sodelovati s predstavnikom oziroma
ponudnikom storitve z dobrim namenom. ÄŒe potnik ne sprejme ponujene rešitve reklamacije,
ki ustreza vplačanim storitvam po programu, Levanta poznejše reklamacije ne bo upoštevala.
Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v predpisanem roku. Potnik naj pisno reklamacijo
priporočeno pošlje na naslov: Turistična agencija LEVANTA, C. maršala Tita 50, 4270 Jesenice.
Brez pisne reklamacije Levanta ne obravnava zahtevkov za znižanje cen ter odškodninskih in drugih
zahtevkov. Prav tako Levanta ne upošteva reklamacij, ki so prispele na drug naslov, kot
je zgoraj navedeno – tj. na sedež agencije oz. če potnik v reklamaciji ne navede naslova
objekta, v katerem je bival (hotel, apartma, bungalov, privatna soba), imena hotela ali številke
sobe, številke apartmaja oziroma bungalova.
Reklamacija mora biti podpisana, vloži pa jo lahko vsak potnik sam, v svojem imenu ali pa za
to pisno pooblasti tretjo osebo. Pooblastilo mora biti priloženo reklamaciji, sicer Levanta take
reklamacije ne bo obravnavala. Levanta ne upošteva skupinskih reklamacij, ki jih podpiše več
potnikov – skleniteljev pogodbe in se nanašajo na enak reklamacijski zahtevek.
Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali
ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na
podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.
Višina reklamacije je v vsakem primeru omejena z višino vplačanega turističnega aranžmaja.
če po krivdi Levante ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico
do reklamacije v višini realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru,
če ima Levanta pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh
splošnih pogojev in zakona.
Ko potnik sprejme odobren znesek reklamacijskega zahtevka, se s sprejetjem tega zneska
strinja, da je njegov zahtevek v celoti rešen in s tem dejanjem potrjuje, da je prejel primerno
zadošÄenje in se odreka kakršnim koli ponovnim oz. dodatnim zahtevkom.

24. UPORABA PODATKOV

Levanta vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih
podatkov. Smatra se, da potnik s podpisom pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov tudi za
namene statistične obdelave in obvešÄanja o ponudbi. ÄŒe potnik tega ne želi, lahko to izjavi
ob prijavi na potovanje.

25. POSEBNI POGOJI IN NAVODILA ZA TURISTIČNE ARANŽMAJE

Ti posebni pogoji veljajo za določene posamezno naštete turistične aranžmaje v tistem delu, ki
se razlikuje od splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje, drugače veljajo tudi za te
turistične aranžmaje splošni pogoji za turistične aranžmaje in navodila oziroma določilo
v posameznem programu, če je tam določeno drugače.
26. V PRIMERU NAMESTITVE V APARTMAJIH

Namestitev v apartmajskih objektih oziroma posameznih apartmajih je praviloma mogoča po
14. uri na dan pričetka korišÄenja posameznega turističnega aranžmaja. Zadnji dan
posameznega turističnega aranžmaja je potrebno apartma izprazniti oziroma zapustiti
praviloma do 10. ure zjutraj. V kolikor pri posamezni ponudbi apartmajev ni navedeno
drugače, veljajo navedene ure menjav.

27. ZA ARANŽMAJE, KJER LEVANTA NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primerih, da Levanta ni organizator potovanja, nastopa v vlogi informatorja. V teh primerih
podaja od organizatorja potovanja prejete informacije potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje.
Za turistične aranžmaje, kjer Levanta ni organizator, veljajo splošni pogoji organizatorja
potovanja, še posebej se potnika opozarja na pogoje prijave, plačila in morebitne odpovedi
potovanja. Takšni programi so posebej označeni, ustrezna označba pa bo podana tudi na
potrdilu o potovanju. Smatra se, da Levanta prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun.
Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja.

28. POTOVANJE Z OTROKI

V posameznih primerih, določenih s posameznim programom turističnega aranžmaja ali
potovanja, je lahko določeno, da imajo mladoletni otroci do starosti, določene s tem istim
programom, ki potujejo v spremstvu dveh odraslih oseb, popuste na posamezne storitve iz
sklopa celotnega turističnega aranžmaja oziroma potovanja ali na celotni turistični aranžma
oziroma potovanje.
Pogoji in višina posameznega popusta so določeni v vsakem posameznem programu
turističnega aranžmaja ali potovanja. V kolikor v posameznem programu niso predvideni
posebni popusti za mladoletne osebe, ki potujejo v spremstvu odraslih oseb, pomeni, da ta
turistični aranžma ali potovanje ne predvideva tovrstnih posebnih popustov.
Vsak otrok, ne glede na starost in višino morebitnih popustov, mora biti naveden na
potovalnem dokumentu in mora imeti veljavne dokumente, potrebne za morebiten vstop v tuje
države, kamor potuje. V primeru, da otrok ni naveden na potovalnem dokumentu oziroma
voucherju za posamezni turistični aranžma ali potovanje, se šteje, da ta otrok nima pravice
potovati v okviru tega turističnega aranžmaja ali potovanja.
Šteje se, da je zgornja meja starosti otrok, ki je določena v razponu v posameznih programih,

starost otroka, ki še ni dopolnil zgornje meje starosti v času letovanja oziroma potovanja (npr.
do 12. leta pomeni – otroci, ki v času letovanja oziroma potovanja še niso dopolnili 12 let starosti).

Komentarji so onemogočeni

Turisticna Agencija Levanta, tel: 040 270 008 is is proudly powered by Wordpress
Navigation Theme by GPS Gazette